.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیگر آبلیموی دست چین نخرید

 شمال نیوز: رئیس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: رای پرونده شرکت تولیدی آبلیموی دست‌چین اخیراً قطعی و این شرکت به پرداخت 9 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 
به گزارش ایسنا، مرتضی خدایی بیان کرد: پیش از این در آبان سال گذشته مقرر شد همه محصولات شرکت دست چین از جمله دادلی، گلدست و نوش آگین از سطح عرضه جمع آوری شود و به تبع آن سازمان استاندارد هم اعلام کرد این کالا نشان استاندارد ندارد و باید جمع آوری شود.
 
وی گفت: اکنون که رای این شرکت قطعی شد فروش و عرضه این کالا ممنوع است و سازمان تعزیرات حکومتی با عرضه کنندگان این کالا برخورد جدی می کند.
 
خدایی افزود: سال گذشته که با این شرکت برخورد کردیم محصولاتی با نشان استاندارد توزیع می کرد که این نشان واقعی نبود و پس از آزمایش اقلام توزیعی نیز مشخص شد که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد و موادی شیمیایی است.
 
رئیس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص کارخانه ها و نشان های دیگر آبلیمو و آبمیوه نیز گفت: پرونده های زیادی از این شرکت ها هم اکنون در تعزیرات در حال بررسی است که برای بخشی از این شرکتها هنوز رایی صادر نشده است و آزمایش های صورت گرفته حاکی از این است که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد.
 
خدایی افزود: این محصولات نه تنها آبلیموی ناخالص هم نیست بلکه آبِ لیمو نیست و فرآورده شیمیایی است.
 
وی گفت: قریب به اتفاق این کالاها با نشان استاندارد و مجوز بهداشت توزیع می شود.
 
بر اساس این گزارش، چندی پیش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره این موارد به سازمان استاندارد و دانشگاه های علوم پزشکی نامه نگاری کرده بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1394
تاالآن پس مردم بدبخت وبینوا خوردن چی؟ای بی عرضه ها که فقط باپارتی بازی میاین مسولیتی به عهده میگرین نه تعهددارین نه تخصص ،اگه این وسطها یکی پیداشداتفاقی مساله ای روفهمیدیدازسررفع تکلیف گردوخاک هوامیکنین وگرنه ....متاسفم ازاین همه مسول ناآگاه ومغرور...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.